Tijd voor analyse en reflectie!
In 2018 heb ik elke week een nieuwe vlog opgeladen met een min of meer relevante management tip. Mijn belofte was om steeds tussen de 1½ en 2 minuten dit punt duidelijk te maken.
Natuurlijk was mijn verwachting niet dat onze YouTube filmpjes viraal zouden gaan. Ze zijn met wisselend succes bekeken. Gemiddeld werden de filmpjes 66 keer bekeken. Het filmpje dat het vaakst bekeken is: Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (met 530 keer) en een filmpje dat ik pas op vrijdagavond had gepost eind mei werd slechts 17 keer bekeken…
Ik heb de filmpjes voor je gerubriceerd in een aantal playlists:
– Verbeter je communicatie
– De Persoonlijke Stijl Indicator
– Samenwerken is lastig
– Korte tips voor leiders
– Fysieke en mentale aspecten
– Zelfmanagement
Voor degene die ook overweegt aan video marketing te doen, hier een paar tips:
– Kies altijd een pakkende titel
– Post je bericht op dinsdag, woensdag of donderdag het liefst vroeg in de ochtend
– Herhaal je bericht 1 of 2 keer
– En zorg voor interactie
Ik had mezelf beloofd om wekelijks een filmpje te maken en op te laden en om dat een jaar lang vol te houden. Met dit 52e filmpje is dat gelukt. En dat klinkt simpeler dan dat het was. Voor elke video had ik toch minimaal 4 uur nodig. Ook heb ik de feedback gehad dat de frequentie hoog is.
Mijn plan voor het komende jaar is om elke maand een vers filmpje op te laden en in de andere 3 weken een van de vorige 52 filmpjes te herhalen. Hopelijk blijf je kijken en vind je hier voor jou relevante tips!
Leuke opzet en resultaat is aan het komen … dan nog de commerciële link. Succes Paul!